Časté dotazy zákazníků
Jak mohu získat poštovné zdarma?
- Jednoduše. Když hodnota vašeho nákupu v košíku přesáhne 1600 Kč, systém vám automaticky nabídne dopravu ZDARMA.
Jak mohu za objednané zboží zaplatit?
- Při posledním kroku v pokladně si můžete zvolit tři možnosti platby:
- Online platba kartou
- Dobírka při dodání zboží kurýrem
- Platba bankovním převodem
Jaká je cena dopravy zboží?
- Při nákupu nad 1600 Kč je doprava ZDARMA
- V jiném případě si můžete zvolit tyto možnosti:
- Zásilkovna - Výdejní místa Z-BOX - 66 Kč
- Kurýr GLS - 99 Kč
Odesílání objednávek a doprava zboží
- Zboží skladem objednané v pracovní den do 12:00 expedujeme ještě ten samý den, nejpozději však do 24 hodin od vytvoření objednávky v případě zvolení platby dobírkou nebo online platby kartou.
- V případě platby na bankovní účet odesíláme objednávky nejpozději do 24 hodin od přijetí platby na náš bankovní účet.
- O přesném čase doručení zásilky vás bude informovat kurýrní společnost prostřednictvím svého kurýra.
Dopravu zboží si můžete vybrat z následujících možností:
- Zásilkovna - Výdejní místa Z-BOX
- Pro nákupy s hodnotou objednávky do 1600 Kč - platba online a převodem za 66 Kč / dobírkou za 96 Kč
- Pro nákupy s hodnotou objednávky od 1600 Kč - ZDARMA
- Kde se vaše zásilka nachází, si potom můžete ověřit online zde.
- GLS
- Pro nákupy s hodnotou objednávky do 1600 Kč - platba online a převodem za 99 Kč / dobírkou za 129 Kč
- Pro nákupy s hodnotou objednávky od 1600 Kč - ZDARMA
- Doručení až ke dveřím vašeho domu.
- Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit na stránkách GLS online zde.
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Je možné dodat zboží v přesně uvedeném čase?
- Přesný čas doručení nejsme schopni ovlivnit, závisí na dohodě mezi adresátem a dopravcem.
- Pro dohodnutí času je vhodné kontaktovat naši přepravní společnost GLS.
Mohu zrušit objednávku?
- Objednávku můžete zrušit nejpozději do doby, dokud ještě proces zpracování objednávky nezačal.
- To znamená do doby, kdy je objednávka ve stavu “zpracovává se”.
Pokud chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?
- Informace jak postupovat při reklamaci najdete ve všeobecných obchodních podmínkách nebo nás kontaktujte na email: info@vlasmejkershop.cz, kde vám rádi pomůžeme.
Proč potřebujete moje telefonní číslo?
- Telefonní číslo, které od vás žádáme při vytváření objednávky je pro nás potřebné:
- Pro potřeby kontaktování vás s případnými chybami či nesrovnalostmi v objednávce, které vždy chceme co nejrychleji vyřešit a zboží vám tak odeslat.
- Pro potřeby kurýrní společnosti, která vaše číslo potřebuje pro bezpečné a rychlé doručení vámi objednaného zboží.
Jaké jsou výhody registrace v eshopu?
- Zaregistrováním v našem eshopu můžete získat okamžitou 5% slevu na váš první nákup.
- Hlavní výhodou je, že máte podrobný přehled o vašich objednávkách a zboží, které u nás nakupujete.
- Stejně tak si můžete předvyplnit vaše fakturační údaje, adresu doručení a mít tak vše potřebné na jednom místě.
- Dále můžete být jako první informováni o novinkách, slevách a akcích.
Je registrace povinná?
- Registrace není povinná. Objednávku můžete vytvořit i bez ní.