Časté dotazy zákazníků

Jak mohu získat poštovné zdarma?

  • Jednoduše. Když hodnota vašeho nákupu v košíku přesáhne 1600 Kč, systém vám automaticky nabídne dopravu ZDARMA.

Jak mohu za objednané zboží zaplatit?

  • Při posledním kroku v pokladně si můžete zvolit tři možnosti platby:
    • Online platba kartou
    • Dobírka při dodání zboží kurýrem
    • Platba bankovním převodem

Jaká je cena dopravy zboží?

  • Při nákupu nad 1600 Kč je doprava ZDARMA
  • V jiném případě si můžete zvolit tyto možnosti:
    • Zásilkovna - Výdejní místa Z-BOX - 66 Kč
    • Kurýr GLS - 99 Kč

Odesílání objednávek a doprava zboží

  • Zboží skladem objednané v pracovní den do 12:00 expedujeme ještě ten samý den, nejpozději však do 24 hodin od vytvoření objednávky v případě zvolení platby dobírkou nebo online platby kartou.
  • V případě platby na bankovní účet odesíláme objednávky nejpozději do 24 hodin od přijetí platby na náš bankovní účet.
  • O přesném čase doručení zásilky vás bude informovat kurýrní společnost prostřednictvím svého kurýra.

Dopravu zboží si můžete vybrat z následujících možností:

  • Zásilkovna - Výdejní místa Z-BOX
    • Pro nákupy s hodnotou objednávky do 1600 Kč - platba online a převodem za 66 Kč / dobírkou za 96 Kč
    • Pro nákupy s hodnotou objednávky od 1600 Kč - ZDARMA
    • Kde se vaše zásilka nachází, si potom můžete ověřit online zde.
  • GLS 
    • Pro nákupy s hodnotou objednávky do 1600 Kč - platba online a převodem za 99 Kč / dobírkou za 129 Kč
    • Pro nákupy s hodnotou objednávky od 1600 Kč - ZDARMA 
    • Doručení až ke dveřím vašeho domu. 
    • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit na stránkách GLS online zde. 

 Uvedené ceny jsou včetně DPH.

Je možné dodat zboží v přesně uvedeném čase?

  • Přesný čas doručení nejsme schopni ovlivnit, závisí na dohodě mezi adresátem a dopravcem.
  • Pro dohodnutí času je vhodné kontaktovat naši přepravní společnost GLS.

Mohu zrušit objednávku?

  • Objednávku můžete zrušit nejpozději do doby, dokud ještě proces zpracování objednávky nezačal.
  • To znamená do doby, kdy je objednávka ve stavu “zpracovává se”.

Pokud chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?

  • Informace jak postupovat při reklamaci najdete ve všeobecných obchodních podmínkách nebo nás kontaktujte na email: info@vlasmejkershop.cz, kde vám rádi pomůžeme.

Proč potřebujete moje telefonní číslo?

  • Telefonní číslo, které od vás žádáme při vytváření objednávky je pro nás potřebné:
    1. Pro potřeby kontaktování vás s případnými chybami či nesrovnalostmi v objednávce, které vždy chceme co nejrychleji vyřešit a zboží vám tak odeslat.
    2. Pro potřeby kurýrní společnosti, která vaše číslo potřebuje pro bezpečné a rychlé doručení vámi objednaného zboží.

Jaké jsou výhody registrace v eshopu?

  • Zaregistrováním v našem eshopu můžete získat okamžitou 5% slevu na váš první nákup.
  • Hlavní výhodou je, že máte podrobný přehled o vašich objednávkách a zboží, které u nás nakupujete.
  • Stejně tak si můžete předvyplnit vaše fakturační údaje, adresu doručení a mít tak vše potřebné na jednom místě.
  • Dále můžete být jako první informováni o novinkách, slevách a akcích.

Je registrace povinná?

  • Registrace není povinná. Objednávku můžete vytvořit i bez ní.