Obchodní podmínky
V našom internetovom obchode si môžete výrobky objednať nasledovným spôsobom:
1. POMOCÍ INTERNETU
- Přes webovou stránku: www.vlasmejkershop.cz
- E-mailem: info@vlasmejkershop..
2. JAK ZAPLATIT
- Dobírkou
- Platba v hotovosti při převzetí zboží od kurýra
- Cena poštovného je tehdy navýšena o 30 Kč
- Online platba kartou
- Platba kartou prostřednictvím platební brány GoPay, Apple Pay a Google Pay.
- Akceptovatelné karty pro platbu online: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro,
- Platba bankovním převodem
- Převod trvaá 1-2 pracovní dny.
- Zboží expedujeme až po přijetí úhrady za objednávku
- Na CZK účet: 2602909720/8330, IBAN: SK6083300000002602909720 , SWIFT: FIOZSKBAXXX
3. DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
O odeslání zboží bude prodávající kupujícího informovat prostřednictvím informačního e-mailu, kde bude uvedeno podací číslo zásilky. Kupující si na základě tohoto údaje může ověřit doručení zásilky (v případě neoznámení), nebo na internetové stránce může na základě tohoto údaje sledovat pohyb své zásilky. V případě nepřevzetí objednaného zboží a následného vrácení zásilky si prodávající vyhrazuje právo vyřazení zákazníka z databáze, což znamená, že mu následně v budoucnosti nebudou vyřízeny žádné další objednávky.
4. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky internetového obchodu www.vlasmejkershop.cz provozovatele VlasMejker s r.o. se řídí následujícím nákupním řádem a platnou legislativou. Dodávka zboží do velkoobchodu nebo zákazníkům, kteří by zvažovali, resp. zamýšleli, případně realizovali jeho další prodej, je vyloučena. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zákazníka zčásti nebo zcela odmítnout. Dodání bude realizováno pouze na území České republiky (dále jen „oblast dodání“). V závislosti na způsobu výběru dopravy bude vaše zásilka doručena do 1–3 pracovních dnů. O všem budete informováni kurýrní společností GLS alebo Zásilkovnou.
5. ZPŮSOBY DODÁNÍ
Zásilkovna - Výdejní místa Z-BOX- Pro nákupy s hodnotou objednávky do 1600 Kč - platba online a převodem za 66 Kč / dobírkou za 96 Kč
- Pro nákupy s hodnotou objednávky od 1600 Kč - ZDARMA
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky.
- Kde se vaše zásilka nachází, si potom můžete ověřit online zde.
- Po doručení na výdejní místo budete informováni SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí.
- Pro nákupy s hodnotou objednávky do 1600 Kč - platba online a převodem za 99 Kč / dobírkou za 129 Kč
- Pro nákupy s hodnotou objednávky od 1600 Kč - ZDARMA
- Doručení až ke dveřím vašeho domu.
- Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit na stránkách GLS online zde.
- Balíky odesílané na dobírku můžete zaplatit přímo řidiči dodávky.
- Platba může být provedena v hotovosti, kreditní nebo debetní kartou.
6. SOUHLAS
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost této objednávky a potvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Potvrzení o přijetí objednávky se všemi údaji dostane zákazník na jím uvedenou e-mailovou adresu.
7. ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ
- Zboží skladem objednané v pracovní den do 12:00 expedujeme ještě ten samý den, nejpozději však do 24 hodin od vytvoření objednávky v případě zvolení platby dobírkou nebo online platby kartou.
- V případě platby na bankovní účet odesíláme objednávky nejpozději do 24 hodin od přijetí platby na náš bankovní účet.
- O přesném čase doručení zásilky vás bude informovat kurýrní společnost prostřednictvím svého kurýra.
8. KONTROLA ZBOŽÍ
Zákazníkům doporučujeme při převzetí zboží toto důkladně zkontrolovat a v případě jeho poškození zásilku nepřevzít a s pracovníkem doručovatelské služby sepsat zprávu o poškození (reklamaci). Pokud by dodané zboží vykazovalo zjevné vady, mezi které patří i poškození způsobené dopravou, reklamuje zákazník takové vady ihned vůči prodávajícímu a pracovníkovi doručovatelské služby, která zboží dodává. V ostatních případech je kupující povinen podat prodávajícímu zprávu o vadách zboží bez zbytečného odkladu, kdy je zjistil, jinak jeho nárok z poškození zboží zaniká.
9. KVALITA
Veškeré zboží v internetovém obchodě je standardní kvality a je v záruce (expirace) podle platných legislativních předpisů a záručních podmínek výrobce. Prodávající zákazníkům poskytuje na zboží záruku v délce 24–36 měsíců. Reklamace zboží je možná do 7 dní od převzetí. Zákazník nemá právo zboží vrátit, pokud jej nemůže vrátit ve stavu, v jakém jej převzal. K vrácenému zboží je třeba doložit fakturu, resp. dodací list. Na základě tohoto bude zákazníkovi vrácena příslušná suma, snížená o cenu poštovného a balného. Reklamace se vyřizuje e-mailem a individuálně se zákazníkem. V případě otázek může zákazník zatelefonovat na tel. číslo +421 917 202 607 nebo zaslat mail na adresu info@vlasmejkershop.cz.
10. DODÁNÍ ZBOŽÍ
Dodání zboží na jedno místo v rámci oblasti dodání je pro zákazníka u ceny zboží rovné nebo převyšující 160O Kč s DPH bezplatné. U ceny zboží nižší než 1600 Kč s DPH činí poplatek za přepravu 66 až 99 Kč s DPH za jednu objednávku a dodání na jedno místo v rámci oblasti dodání. Kupující se zavazuje zaplatit za objednané zboží kupní cenu účtovanou zásadně jen na základě faktury (daňového dokladu), kterou dostane spolu se zbožím. O odeslání zboží bude prodávající kupujícího informovat prostřednictvím informačního e-mailu, kde bude uvedeno podací číslo zásilky. Kupující si na základě tohoto údaje může ověřit na příslušné stránce doručení zásilky (v případě neoznámení). V případě nepřevzetí objednaného zboží a následného vrácení zásilky si prodávající vyhrazuje právo vyřazení zákazníka z databáze, což znamená, že mu následně v budoucnosti nebudou vyřízeny žádné další objednávky.
11. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho začátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních podmínek, v nichž je možnost odstoupení výslovně uvedena.
V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením § 7 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dní ode dne doručení zboží. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít i vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který si můžete stáhnout v tomto odkazu: STÁHNOUT FORMULÁŘ.
Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy:
a) prodej zboží, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který nemůžeme ovlivnit a k němuž může dojít během plynutí lhůty pro odstoupení od smlouvy;
b) prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které nemůžeme ovlivnit;
c) prodej zboží, které bylo zhotoveno podle vašich osobitých požadavků, které bylo vyrobeno na míru nebo zboží určené osobitě pro jednoho spotřebitele;
d) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze a zboží, které bylo po dodání neoddělitelně smícháno s jiným;
e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
f) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově-obrazových záznamů nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud došlo k porušení původního obalu;
g) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu;
h) poskytování elektronického obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a my jsme vám oznámili, že nemáte právo na odstoupení od smlouvy.
Lhůta pro odstoupení podle čl. 12.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.
V případě odstoupení od smlouvy vám bude cena vrácena do 14 dní ode dne účinnosti odstoupení na účet, z něhož byla připsána, případně na účet zvolený v odstoupení od smlouvy. Suma však nebude vrácena dříve, než nám zboží vrátíte či prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. Zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
V případě odstoupení od smlouvy podle čl. 12.2 Podmínek jste povinni v lhůtě do 14 dní od odstoupení nám zboží zaslat, předat zboží nám nebo námi pověřené osobě k převzetí zboží, přičemž nesete náklady na vrácení zboží nám. To neplatí, pokud se dohodneme, že si zboží vyzvedneme osobně nebo prostřednictvím námi pověřené osoby. Lhůta je zachována, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty. Vy máte naopak nárok na to, abychom vám vrátili cenu za dopravu, ale pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli.
Za škodu odpovídáte v případech, kdy bude zboží poškozeno v důsledku vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu vám v takovém případě vyúčtujeme potom, co nám zboží bude vráceno, a splatnost vyúčtované částky je 14 dní.
My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého ve smlouvě přerušil výrobu nebo provedl závažné změny, které znemožnily realizaci splnění našich povinností ze smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení veškerého našeho úsilí, které lze od nás spravedlivě požadovat, nejsme schopni vám zboží dodat ve lhůtě stanovené těmito podmínkami. V těchto případech jsme povinni vás o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat a vrátit vám již uhrazenou celkovou cenu za zboží, a to ve lhůtě 14 dní ode dne oznámení o odstoupení od smlouvy. Uhradenou celkovou cenu za zboží vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste celkovou cenu uhradili vy, přičemž tím není dotčeno právo se s vámi dohodnout na jiném způsobu vrácení platby, pokud v souvislosti s tím vám nebudou účtovány žádné další poplatky.
Od smlouvy jsme oprávněni odstoupit i v případě, pokud jste zboží nepřevzali do 5 pracovních dní ode dne, kdy vám vznikla povinnost zboží převzít.
12. ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Nakupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@vlasmejker.sk), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dní od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z. Kupující – spotřebitelé jsou oprávněni použít platformu řešení sporů online (dále jen jako „RSO“) pro řešení svých sporů, v jazyce, který si zvolí. Kupující – spotřebitel může pro alternativní řešení svého sporu využít platformu RSO, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující – spotřebitel při předkládání podání platformě RSO vyplní elektronický formulář stížnosti. Informace, které předloží, musí být dostatečné pro určení příslušného subjektu alternativního řešení sporů online.
Kupující – spotřebitel může přiložit dokumenty na podporu své stížnosti. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.
13. PLATBA
Kupující se zavazuje zaplatit za objednané zboží kupní cenu účtovanou zásadně jen na základě faktury (daňového dokladu), kterou dostane spolu se zbožím při dobírce, nebo e-mailem automaticky vygenerovanou při platbě kartou.
14. OSTATNÍ INFORMACE
Provozovatel internetového obchodu na stránkách www.vlasmejkershop.sk zaručuje všem zákazníkům ochranu osobních údajů. Osobní údaje slouží jen pro vyřízení objednávek, vystavení faktur a zaslání zboží. Osobní údaje se neposkytují třetím osobám, institucím nebo organizacím. Tyto informace se řídí zákonem č. 428/2002 Z.z. o ochraně osob, ve znění zákona č. 602/2003 Z.z., zákona č. 576/2004 a zákona č. 90/2005 Z.z.
15. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá všechna ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky. V případě změny obchodních podmínek získáte původní obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy na žádost zaslanou na e-mail info@vlasmejker.cz.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 1. 1. 2022.
KONTAKT
VlasMejker s r.o.
Ľubovec 61
082 43 Ľubovec
Slovenská republika
IČO: 48068381
IČ DPH: SK 2120050449
Tel. č.: +421 917 202 607