Reklamace a vrácení zboží
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud by nastala situace, že vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité ve zákonné lhůtě vyměnit nebo vrátit. Učinit tak můžete zabalením a zasláním balíku zpět na naši adresu pobočky kadeřnického salónu: Vlas Mejker, Hlavná 71, 08001, Prešov.
Do balíku prosím přiložte původní fakturu a také formulář pro zaslání zboží zpět. Výměnu zboží se budeme snažit realizovat do 10 pracovních dnů. V případě nutnosti i dříve, pokud byste na nás měli tuto požadavek. Připomínáme, že zboží můžete vyměnit do 14 dnů od dodání.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
V našem obchodě www.vlasmejkershop.cz nabízíme zboží z oficiální distribuce, na které poskytujeme zákonem stanovenou záruční lhůtu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží kupujícím/spotřebitelem. Kupující přebírá odpovědnost za detailní prohlédnutí zboží při převzetí. Pokud zboží při převzetí neodpovídá kupní smlouvě, je kupující povinen bezodkladně o tom informovat prodávajícího.
Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby nám kupující zaslal nebo předložil reklamované zboží spolu se všemi doklady, které mu byly vydány v rámci vyřízení objednávky. K reklamaci je nutné připojit i popis vady na zboží. V případě poškozeného zboží musí kupující vrátit kompletní balík, který převzal na adresu naší pobočky kadeřnického salónu: Vlas Mejker, Hlavná 71, 08001, Prešov.
Při odesílání nebo vracení balíku náklady na dopravu hradí zákazník. I když je procento možných chyb na dodávaném zboží nízké, vždy se budeme snažit případné nedostatky vyřešit bezodkladně. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, proto se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné.
Všechny informace o přijetí a průběhu vyřizování reklamace jsou zasílány na váš e-mail uvedený v objednávce nebo textovou zprávou na vaše telefonní číslo.
My jako prodávající však neodpovídáme za chyby způsobené dopravou nebo za chyby, které má zboží při dodání a které se na něm projeví v průběhu následujících 24 měsíců. Nenesieme také odpovědnost za nově vzniklé chyby, zejména pokud vznikly neadekvátním zacházením nebo mechanickým poškozením zboží. V případě zboží s vyznačenou lhůtou použitelnosti odpovídáme za to, že dané zboží bude v té době způsobilé k použití.
Upozorňujeme také, že zvýšenou citlivost nebo případnou alergickou reakci na dodané zboží nelze samy o sobě považovat za chybu zboží. Také nelze za chybu zboží považovat nedostatky v dárcích a jiném bezplatném plnění, které poskytujeme nad rámec vaší objednávky.
Vztahy neupravené obchodními podmínkami eshopu www.vlasmejkershop.cz se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník Slovenskej republiky v platném znění.
V případě dalších otázek ohledně reklamace zboží nás můžete kontaktovat na email: info@vlasmejkershop.cz nebo na tel. čísle +421 917 202 607.